آکادمی آیلتس میکس، برگزار کننده بهترین دوره های آمادگی آزمون آیلتس بصورت خصوصی و عمومی در شهر مشهد میباشد؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

آزمون بین المللی آیلتس

آزمون بین المللی آیلتس، International English language testing system (آزمون بین المللی ارزشیابی زبان انگلیسی)، امروزه به عنوان مهمترین آزمون بین المللی زبان انگلیسی در دنیا شناخته میشود. هدف اصلی آزمون آیلتس سنجش سطح عمومی زبان انگلیسی افراد در چهار مهارت اسپیکینگ، لیسنینگ، ریدینگ و رایتینگ می باشد.

شرکت در کلاسهای آموزشی آمادگی آزمون آیلتس همواره به عنوان یکی از چالشهای اصلی زبان آموزان در کل کشور می باشد و همواره متقاضیان آزمون آیلتس به دنبال بهترین موسسه آموزش مهارت های آزمون آیلتس و آمادگی آزمون آیلتس بصورت خصوصی و عمومی در مشهد می باشند.

چرا آکادمی آیلتس میکس را در مشهد انتخاب کنیم؟

آیا میدانید آکادمی آیلتس میکس، تنها مرکز آموزش مهارت های آزمون آیلتس و مکالمه زبان انگلیسی در شرق کشور می باشد.

ظرفیت تمامی کلاسهای عمومی این آکادمی تنها ۵ نفر می باشد. کلیه کلاسهای آمادگی آیلتس این مرکز بصورت VIP باجمعیت کم، در اتاق های مجهز به سیستم های صوتی و تصویری برگزار می گردد. جمعیت کم کلاس و متمرکز بودن جلسات باعث میشود تا زمانی که مدرس برای هر متقاضی آزمون آیلتس در یک کلاس صرف میکند، به حدود ۲۰ دقیقه برسد در حالی که در کلاسهای ۱۲ نفره، این زمان کمتر از ۸ دقیقه است. جلسات بصورت کلاس فشرده، نیمه فشرده و کلاسهای آخر هفته در شهر مشهد در دفتر آکادمی آیلتس میکس واقع در خیابان هاشمیه ۱۱/۱، برگزار میگردند.

برگزاری جلسات مشاوره بصورت رایگان برای متقاضیان شرکت در کلاسهای آمادگی آزمون آیلتس در مشهد

  • آیلتس جنرال برای شما بهتر است یا آکادمیک؟
  • کلاس فشرده برای شما مفید تر است یا عادی؟
  • در کنار شرکت در کلاسها، چقدر زمان برای مطالعه و حل تمرین ها باید صرف شود؟
  • اصلا آیا شرکت در دوره ی آمادگی آزمون آیلتس ، برای شما نیاز است یا خیر؟
  • آیا کلاس عمومی برای شما بازدهی بهتری دارد که کلاس خصوصی و تضمینی آیلتس

فهمیدن پاسخ به تمام سوالات، قبل از ثبت نام و پرداخت هزینه میتواند کمک بسزایی به شما متقاضیان آزمون آیلتس کند تا حداقل از صرف هزینه های گزاف و سنگین برای کلاسهای خصوصی یا عمومی آمادگی آیلتس پرهیز کنند.

جهت شرکت در جلسات مشاوره ی قبل از ثبت نام با ما تماس بگیرید: ۰۵۱۳۸۸۴۰۴۰۶ – ۰۹۳۵۲۹۴۹۷۶۵ – ۰۹۲۱۳۹۳۱۰۰۳

صرفه جویی در زمان کلاسها با استفاده از جزوات اختصاصی به جای مجموعه ای از کتابهای آموزشی آمادگی آیلتس

یکی از مزیت های عالی و  مهم شرکت در کلاسهای آمادگی آزمون آیلتس در مشهد در آکادمی آیلتس میکس، استفاده ی این مرکز از جزوات اختصاصی که توسط یک تیم تامین محتوا و زیر نظر مهندس مردان و جناب استاد تقوی گردآوری شده است، می باشد. خیلی ساده است، به جای چندین کتاب آموزشی آیلتس، یک جزوه ی منسجم را مطالعه کنید. این جزوه ی آموزشی چکیده ی نکات مهم کلیه کتابهای معتبر و مطرح آمادگی آیلتس می باشد که با توجه به متمرکز بودن آن، کار برای متقاضیان بسیار ساده میشود.

برگزاری آزمون های سمپل یا “ماک تست” آیلتس بصورت رایگان ویژه دانشجویان مرکز در مشهد

به منظور اطمینان خاطر دانشجویان و متقاضیان آزمون آیلتس در شهر مشهد از بازدهی حداکثر کلاسها، هر ماه یک نوبت آزمون آزمایشی آیلتس (سمپل آیلتس یا ماک آیلتس) بصورت کاملا رایگان به همراه تجزیه و تحلیل عملکرد افراد، بخصوص در مهارت رایتینگ توسط اساتید آکادمی آیلتس میکس، برگزار میگردد.

جهت شرکت در آزمون سمپل آیلتس در بصورت رایگان در مشهد با ما تماس بگیرید: ۰۵۱۳۸۸۴۰۴۰۶ – ۰۹۳۵۲۹۴۹۷۶۵ – ۰۹۲۱۳۹۳۱۰۰۳

برگزاری کارگاههای آموزشی حهت تقویت مهارت های آمادگی آیلتس در شهر مشهد

آکادمی آیلتس به منظور ارتقای نمره ی آیلتس متقاضیان، علاوه بر کلاسهای آمادگی، کارگاه های آموزشی زود بازده تقویت مهارت های آزمون آیلتس مانند اسپیکینگ آیلتس، رایتینگ آیلتس، گرامر آیلتس و همچنین کارگاه لیسنینگ آیلتس را برگزار میکند. این کارگاهها معمولا روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار میشوند تا بتوانیم میزبان علاقمندان از شهرستانها نیز باشیم.

موفقیت بیش از ۹۰ درصد شرکت کنندگان در کسب نمره بالای ۶ آیلتس

بیش از ۹۰ درصد شرکت کنندگان در دوره های آکادمی آیلتس میکس تا کنون از طریق شرکت در کلاس عمومی و یا خصوصی آمادگی آزمون آیلتس موفق به کسب حداقل نمره ی ۶ در ۴ مهارت آیلتس شده اند. این نتایج حاصل برگزاری جلسات مشاوره مدون، آزمون های سمپل آیلتس به صورت برنامه ریزی شده و منسجم و تجزیه و تحلیل دقیق عملکرد افراد در آزمون های آزمایشی می باشد.

چگونه ثبت نام کنیم؟

جهت شرکت در کلاسهای آمادگی آیلتس چه بصورت خصوصی و چه عمومی ، ابتدا باید در جلسات مشاوره و تعیین سطح مرکز که بصورت رایگان برگزار میگردند، شرکت کنید.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو کلاس میتوانند با شماره تلفن  ۰۹۳۵۲۹۴۹۷۶۵   یا ۰۵۱۳۸۸۴۰۴۰۶  تماس حاصل نمایند. همچنین جهت مشاوره میتوانید با همین شماره تلفن از طریق تلگرام اقدام فرمایید.

محل برگزاری کلاسها: آکادمی آیلتس میکس واقع در نبش هاشمیه ۳۳، جنب آبمیوه سجاد، مجتمع خلیج فارس، طبقه اول

همچنین میتوانید فعالیت های مرکز را از طریق شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام که لینک آنها در پایین همین صفحه درج شده است دنبال کنید.

علاقمندان به شرکت در آزمون آیلتس جهت آموزش آنلاین آیلتس، تدریس خصوصی آیلتس، آموزش آیلتس و تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد میتوانند کلیه سوالات خود را از طریق تلفن های تماس ۰۵۱۳۸۸۴۰۴۰۶ – ۰۹۳۵۲۹۴۹۷۶۵با مشاورین آکادمی آیلتس میکس مطرح نموده و از خدمات مشاوره رایگان آموزشگاه بهره مند شوند.